Az ezerarcú október

október 30, 2016

Bár úgy gondoltam, szakdolgozatírás mellett nem sok programom lesz ebben a hónapban, alaposan meglepődtem. :)

Könyvek és olvasás: 

Könyvek terén nem sok újdonság történt, ebben a hónapban nem is vettem új szerzeményt, illetve nem is kaptam. Jelenleg spórolok ezerrel egy november végi programra. :) 

Olvasós fronton viszont egész jó hónapot zártam: négy könyvet olvastam ki. Ha ügyes vagyok, lehet ebből öt is, de a négy tuti. Ebből egy saját (az Edenbrooke, amiről írtam hosszabban is), a többi pedig kölcsön példány. Köztük volt az elég rossznak kikiáltott A lány a vonaton is, de számomra nem volt akkora csalódás, kifejezetten érdekesnek találtam. Sorra kerítettem az új Bexi-kötetet is, a Valaholt, ami alaposan meglepett, és emellett tökéletesen ki is kapcsolt két napra, ahogy azt már megszokhattam tőle. Végezetül egy nagyon-nagyon kedves és szívhez szóló könyvre esett a választásom, az Emma meg én című angol, életrajzi regényre, ami egy vak lányról és az ő vakvezető kutyusáról szól. Nagyon szerettem, mindenkinek csak ajánlani tudom! :)

Filmek / sorozatok: 

Filmekben rémesen le vagyok maradva, bár ezt főképp a sok munkának és írásnak tudom be, de sorozatoknál végre folytatódott a nyári kedvencem, a Jane the Virgin, így abból le is daráltam az új évad első két részét. Nagyon hiányzott már és írás után is kifejezetten jólesett ezen nevetni. :) 

Zene: 

A hónap kedvence egyértelműen Sia legújabb száma, a The Greatest, amit folyamatos lejátszásra állítva is jó párszor meghallgattam, illetve az őszi lejátszó listám aktív résztvevőjeként is. 

Programok: 

Az október nagyon színesre sikerült abból a szempontból, hogy belefért jó pár baráti találka is. :) A hónap elején végre életemben én is Glamour napoztam, de a családommal, ami sikerrel zárult számomra (két felsőt és egy kardigánt vadásztam le magamnak), és ráadásul még egy jó kis családi nap is kerekedett belőle. :) Anyával garázdálkodtunk az Yves Rocherban is. Nekem nagyon jól bevált a csalános samponjuk, úgyhogy Anya meglepett vele. 
A hónap második felében sor került két baráti találkára, ebből az egyiket egy édes és hangulatos helyen, a Csészényi Kávézóban tartottuk, amit korábban Nita mutatott nekem. Mivel az egyetemi csoptársaim is nagy kávésok, így végül erre a helyre esett a választásunk. Kisebb kitérőkkel, de sikeresen megtaláltuk, ahol életemben először ittam pumpkin spice lattét. Isteni! Utána My Green Cupoztunk Nitával és véletlenül találkoztunk Nikinccsel is, úgyhogy egy spontán találkozó alakult ki így. :) Itt nagyon finom cappuccinot ittam, ráadásul csodaszép, tulipános mintával. :) 

Ezen felül részt vettem tabló fotózáson a suliban, mivel a gyerekek (az ötödik osztály) megszavazta, hogy kerüljek fel velük együtt én is a falra, az általuk készített villamos ablakába. Tiszteletbeli ötödikes tanárnéni lettem. :) A hónap nagy élménye volt még Camus egyik klasszikusának, a Közönynek való újrafordítása, az Idegen című könyv bemutatója is, amiről a kötet két fordítója mesélt. Erről majd részletesebben is tervezek írni a későbbiekben. Az egyik alkalommal hazafelé sétálva pedig kicsi púpos tevét simogattam és etettem, mivel a városomban cirkuszi előadásokat tartanak a hétvégén. Fotóztam, illetve a pici teve orrát is megsimogattam egy pillanat erejéig. Nagyon puha, szinte annyira, mint egy nyuszié. :) 

A hónap híre viszont alighanem az, hogy október 27-én nagynéni lettem!!! Megszületett ugyanis a bátyámék édes kislánya, a kicsi Móni. Sajnos én még csak képen láthattam, de alig várom, hogy élőben is találkozzam vele! :) 

És hogy mit hoz a november? Jön hozzám a barátom, úgyhogy néhány napot most is eltöltünk kettesben. :) Megyek az ötödikeseimmel a Láthatatlan Kiállításra, és reményeim szerint leadhatom a szakdolgozatomat is, amivel már egészen jól állok. Tervbe van véve egy másik baráti találka is, ezúttal az Asztalkában, és az egyetemi lányokkal is tervezzük az újratalálkozást. A hónap végén pedig elutazom, már alig várom! :) Nem túl messze, de épp annyira, hogy kicsit kiszakadjak a mókuskerékből. :) Novemberben sem fogok unatkozni, és már csak szűk két hónap és itt a karácsony!

(A képek továbbra is a Pinterest-ről származnak.)

Hasonló bejegyzések

4 megjegyzés

  1. Hűűű, mennyi szuper programod volt! :)) És gratulálok a nagynéniséghez! :) Sok örömet a kis unokahugiddal. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!! :) Már nagyon vártuk a picurkát, jövőre személyesen is találkozunk majd, ha minden jól megy. :) Addig meg küldenek képet a szülők, remélhetőleg minél többet!
      Ez tipikusan Murphy egyébként - nem számítottam rá és most lett a legtöbb programom. :) De ez nagyon jó volt így, kikapcsolt a dolgos hétköznapjaimból. :)

      Törlés
    2. Meg esetleg skype-on integethetsz neki addig. ;)
      Kell is a kikapcs, és az aktív kikapcs néha a legjobb! :))) Remélem a novembered is nagyon jól sikerül majd, a tervek nagyon jól hangzanak!

      Törlés
    3. Most mondd meg, hát nem igazad volt?! :)) Tényleg integettem neki a skype-on! Bár folyton becsukta a szemét, kicsit elbóbiskolt a beszélgetés alatt, de attól még majdnem olyan volt, mintha látnám. :)
      Abszolút egyetértek, kell ilyen is. :) Köszönöm! :)) Igyekszem rendesen kimaxolni a novembert is. ;)

      Törlés