Wake me up when September ends...

október 04, 2016

Énekli a Green Day. :) Ezzel a bejegyzéssel én is csatlakoznék a havi záró posztok sorozatához, mert amikor elmúlik egy hónap, egyszerűbb összeszedni, mi minden történik velem, mint időnként billentyűzetet ragadni és elveszni a részletekben. Márpedig én hajlamos vagyok erre, sajnos mindig is nehezemre esett a fővonalra koncentrálni...
Nos, lássuk, mi minden történt velem ebben a hónapban. :) 


Könyvek: 

Könyvek terén elég jó hónapot zártam, ugyanis a húgom jóvoltából hozzám került az egész Szent Johanna Gimi sorozat. Ő már, saját bevallása szerint, kiszeretett belőle, én meg éppen az újraszerető fázisban vagyok, úgyhogy épp ideje volt új gazdit keresnie. Mivel eladni nem lett volna szívünk őket, én befogadtam a szegény árvákat. Aminek persze egy jó nagy újraolvasás lett az eredménye. Ezt persze egy cseppet sem bánom. :) Rajtuk kívül nem szereztem be új könyvet, így is alig győzöm felszabadítani a helyeket a polcomon. 

Filmek: 

Sajnos elég ritkán jut mostanság időm a filmnézésre, épp ezért viszonylag keveset néztem ebben a hónapban is. Szeptemberben két újranézést iktattam be: a Valentin napot, illetve az Indiana Jones és az utolsó kereszteslovagot.  Romkomot a húgommal szoktam nézni, általában egy adag egészségtelen nasi társaságában; Indiana-t Anyával néztük valamelyik szombat este :), mindkettőnknek jólesett!
Mivel régóta kíváncsian nézegettem a Kis kedvencek titkos életének az előzetesét, így rá esett a választásom. Sajnos csalódás volt, közel sem lett olyan átütő, mint a Zootropolis. A konfliktus nevetséges, a trailer pedig igazán becsapós. Elhúzza a néző előtt a mézesmadzagot, hogy milyen cukimuki filmet fog látni, ehhez képest pofon csap a valóság. A neurotikus nyúltól pedig mentsen meg az ég!!

Zenék: 

Hála a húgomnak, ezen a téren is el vagyok látva hasznos tanácsokkal. :) Most három havi kedvencet hoztam. 

1. Ellie Goulding - Codes  - szándékosan kezdtem egy viszonylag régebbi számmal, ugyanis Ellie nagy kedvencem egy ideje, így mindig szívesen hallgatom, pláne ősszel. Van is egy külön Ellie számokból összerakott playlistem, amit tavaly október-november tájékán rongyosra hallgattam. Nem múlhat el az ősz nélküle. :) 

2. Major Lazer feat. Justin Bieber and MØ - oké, JB-t látva engem is gyakran elfog a kétség, hogy mit fogok hallani, de Major Lazer tuti garancia volt, ahogy a kedvenc dán énekesnőm is, így adtam neki egy esélyt. És milyen jól tettem! Azóta ezt is rengetegszer meghallgattam olvasás / utazás közben, teljesen rákattantam. :) Ráadásul, be kell vallanom, JB-nek is akadnak elég jó számai. 

3. Flume - Never Be Like You - hát igen, ez a tökéletes dallamtapadás tipikus példája. Elég volt csak egyszer meghallanom, utána rögtön felkutattam és azóta ezt is előszeretettel hallgatom. :) Sőt, az SZJG-s hangulatomat is rendesen megalapozta, azóta is gyakran eszembe jutnak bizonyos részek, balhék a könyvből. :) 

+ 1: Måns Zelmerlöw - Should've Gone Home - ahogy a május nagy kedvence a Heroes volt, úgy nem maradhatott ki a jóból Måns egy korábbi száma sem. :) Ha valaki nem tudná, ez az úriember nyerte meg a tavalyi Eurovíziós Dalfesztivált, aki mellesleg svéd, szóval már csak ezért is követem a munkásságát. Különben nem titkolt szándékom egyszer elmenni egy koncertjére is. Úgy érzem, Svédországban ennek nagyobb az esélye, mint itthon. :) 

Magánélet: 

Nem szándékszom túl sokat kiteregetni a magánéletemből, de azért ez a blokk is érdemel néhány szót. Azt mindenki tudja, hogy jelenleg egy budapesti középiskolában töltöm az utolsó félévemet. Rendszeresen tartok franciaórákat, illetve időnként erkölcstanórákat is szoktam, úgyhogy nem unatkozom. :) A szívem csücske egyértelműen az 5. a osztály, nagyon a szívemhez nőttek a  kis rosszcsontok. :) Rajtuk kívül két diákkal külön is foglalkozom érettségi felkészítés címszó alatt, valamint a 9-10-11. osztályokban is tartok/tartani fogok néhány órát. Egyelőre nagyon élvezem, de sok időm elmegy a tanítással és a ki-beutazással. Szóval a lelkesedésem mellett rendesen elfáradok az ingázás miatt. Emellett folyamatosan írom a szakdolgozatomat, már majdnem a felével elkészültem. :)


Ami a másik frontot illeti, az októberi hétvégét a Mátrában töltöttem a párommal és a családjával. Már nagyon hiányzott nekem ez a vidék, utoljára júniusban jártam náluk. Épp ideje volt újra a Mátrában barangolni, nekem szinte a második otthonom lett. :) Hamar elröppent ez a néhány nap, ami azt jelenti, hogy megint egy hónapot kell várnunk a következő találkozóig. Ilyenkor mindig kettős érzésem van: egyfelől örülök, hogy legalább ennyi napot együtt tölthettünk, másfelől viszont a padlón vagyok, mert mindig nehéz visszarázódnom a normál hétköznapokba és újra csak várni és várni. Ezt nem is lehet megszokni, inkább csak elfogadni. 

Azért az október is tartogat meglepetéseket, idővel kiderül majd, hogy hogyan és mivel töltöttem az időmet. :) A hónap jelszava továbbra is a szakdolgozat, úgyhogy gőzerővel haladok tovább. 

Hasonló bejegyzések

0 megjegyzés