Fall time, cozy time • Book Tag

október 10, 2019

Rég volt már a blogon hasonló bejegyzés, és mivel terveztem, hogy az egyik kedvenc évszakomat itt is igyekszem jobban kihasználni - amihez első körben új fejlécképet készítettem, biztos voltam benne, hogy ezzel a kérdéssorral csak tovább erősítem az őszi hangulatot. Az ötletet Sarah-tól, a Readinspo bloggerinájától vettem, ezúton is köszönöm az inspirációt! :)

1# Száraz falevelek - a világ tele van színekkel
Válassz egy őszies borítót!



Nem szoktam kimondottan évszakhoz párosítani az olvasmányaimat (kivétel ez alól a karácsony), viszont ha narancsos-pirosas színekben pompáznak a borítók, én is könnyebben kapcsolom az őszi hónapokhoz.

#2 Egy meleg pulóver - Végre elég hideg az idő ahhoz, hogy kényelmes, meleg ruhákat vegyél fel
Melyik az a könyv, ami megmelengeti a szíved?

Ha az idei olvasmánylistámra szorítkozom, akkor A fiúknak, akiket valaha szerettem jut elsőként az eszembe. Bűbájos, kedves és szívet melengető történet, ráadásul Lara Jean az egyik olyan könyves főszereplő, akivel rengeteg mindenben hasonlítunk egymásra. Talán ezért is ragadott ennyire magával ez az elbűvölő YA kötet. :) 

#3 Őszi vihar - süvít a szél, szakad az eső
Válaszd ki azt a könyvet, vagy műfajt, amit egy esős napon szeretsz olvasni!

Szinte bármibe szívesen merülök bele, ha kellően leköti a figyelmem. Legyen az lélekmelengető romantikus, vérfagyasztó skandináv krimi, vagy egy megható állatos történet, a lényeg, hogy érezzem azt a kellemes, belesüppedős hangulatot, amit olvasás közben intenzíven átélek. 


#4 Hideg, csípős szél
Melyik a legcoolabb karakter, akivel helyet cserélnél?

Nehezen tudok dűlőre jutni az ilyen kérdésekben, mert alapvetően elégedett vagyok az életemmel. Mégis, talán Luna Lovegooddal, aki bátran vállalja a különcségét, és őszinte szeretetével, kitartásával és lojalitásával igaz barátokra lel. Ráadásul fantasztikus képességekkel rendelkezik az állatok gondozását illetően, különös tekintettel a bizarr kinézetűekre. Ebből is kitűnik, hogy tökéletesen tisztában van a kirekesztettség fogalmával, mindezek ellenére képes felkarolni azokat, akik hozzá hasonló kitaszítottságban élik a mindennapjaikat. 

#5 Meleg almabor
Melyik az a könyv, ami szerinted nem kap elég figyelmet, és szeretnéd, ha az lenne a legújabb bombasiker?

Lawrence Anthony könyvei egyszerre mutatják be az állatvilág sokszínűségét és hívják fel a figyelmet az élővilág védelmére. Mind az Elefántsuttogót, mind a Babilon bárkáját szívből ajánlom mindenkinek, mert igenis nem lehet elégszer hangsúlyozni, mennyire kéz a kézben jár a természet és az ember. Egyik sem létezhet a másik nélkül, amit számtalan ponton bizonyítanak ezek a kötetek is. Megszívlelendő, kijózanító és egyben lebilincselő élmény - bármelyiket is vegyük a kezünkbe, nem fog csalódást okozni. 

#6 Kabát, sál, kesztyű - Hidegre fordult az idő, és ideje rétegesen öltözködni
Melyik a legcikibb könyvborító, amit legszívesebben elrejtenél, ha nyilvános helyen olvasnál?

Nem szoktam olyan könyvet olvasni, amit szégyellnék mások előtt is felvállalni. Viszont szerencsére erre jó megoldást kínál a Kindle, ahol nem látszik a borító, és csupán a szövegből lehet következtetni a könyvre - már amennyiben valaki kíváncsiskodna. :) 

#7 Pumpkin Spice
Melyik a kedvenc őszi ételed/italod?

Élek-halok a krémlevesekért, számomra igazi comfort food. Ugyanígy egy bögre tejeskávé valamilyen finom, házilag készített sütivel hasonló érzéseket vált ki belőlem: otthonos, megnyugtató és kellemes. Ha az utóbbi almás-fahéjas vagy sütőtökös, még jobb!


#8 Jóleső, meleg tűz
Oszd meg másokkal ezt a taget. Kiket jelölsz meg?

Senkit, bárki kitöltheti, aki csak szeretné! :) 

(Képek forrása: moly.hu // Pinterest)

Hasonló bejegyzések

4 megjegyzés

  1. Nagyon szép lett az új fejléckép, és jó ez az őszies hangulatú tag is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Drága! :* Ó, én is nagyon szerettem kitölteni! Kíváncsi lennék a te válaszaidra is. :)

      Törlés
  2. Örülök, hogy kitöltötted, szuper poszt lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, köszönöm! :) Én is örülök, hogy tetszett, na meg a lehetőséget is. :) Elképzelhető, hogy a teásat is kitöltöm hamarosan, mert az is megtetszett!

      Törlés