Második szülinap, juhé!

július 31, 2018

Kicsi késéssel ugyan, de szeretném hírül adni, hogy bizony a Je suis Eszti sem újonc többé! :) Hivatalosan is betöltötte a második évét, egészen pontosan július 28-án. Hiába készültem rá és tudatosult bennem ez a dátum már napokkal korábban, fizikailag képtelen voltam bármiféle posztírásra, ugyanis éppen egy intenzív tanfolyam kellős közepén vagyok, ami minden energiámat felemésztette a múlt héten. Ennek ellenére úgy gondoltam, ez a téma megérdemel egy külön bejegyzést, még így július utolsó napján. :)


Tavaly ilyenkor még Les petites choses de ma vie név alatt üzemelt a blog, de januárban, illeszkedve az Instagram oldalamhoz, átkereszteltem Je suis Eszti-re, ami szerintem jobban is passzol mind tartalmában, mind elnevezésében az itt olvasható posztokhoz. Alcímnek azért meghagytam az előző nevet, mert továbbra is a "svédasztal" híve vagyok: mindenből csipegetek picit. Ahogy a bloggerléttel kapcsolatos bejegyzésemben is taglaltam, az oldal néhány változáson ment keresztül az elmúlt időszakban. Elsősorban a pasztell színek, a letisztultság és az átláthatóság jellemzi, de folyamatosan törekszem arra, hogy a minőség is változatlan maradjon - ez utóbbi különösen fontos szempont számomra. Ami a sablont illeti, nagyon elégedett vagyok vele, és úgy érzem, most már kiismertem annyira, hogy a posztok is ízlésesek, egységesek legyenek. A kedvenc témám változatlanul az utazás, de mostanában több témaötlet is eszembe jutott, amikről szívesen írnék a jövőben. Remélem, ti is hasonlóan lelkesek vagytok a blog alakulását illetően, ahogyan én! Végezetül köszönöm minden egyes olvasómnak a kedves hozzászólásokat, a pozitív visszajelzéseket és a sok támogatást! Iszonyú sokat jelent számomra, hogy nem csak magamnak pötyögöm ezeket a sorokat, hanem akad olyan is, aki szívesen olvassa őket és netán még a napját is feldobhatom egy-egy bejegyzéssel! :)

◃▵▹
A végére pedig az elmaradhatatlan statisztika... 

◃ összesen 97 bejegyzés található az oldalon
◃ több, mint 16 ezer oldalmegtekintés 
16 feliratkozott olvasó - tack alla! ♥
341 komment 
◃ első felkérés a Témázunk rovat bloggerlányaitól :)
◃ legkedveltebb bejegyzés továbbra is a párizsi útibeszámoló (723 megtekintéssel), utána a már        említett témázós-mesélős poszt jön, illetve szorosan mögötte a 2018-as olvasási tervezet
◃ legtermékenyebb hónap a január (6 poszttal), de átlagosan havonta 2-3 között mozog ez a szám
◃ ... és az a sok-sok kedvesség, apró kis bátorítás és szívmelengető hozzászólás, amik mindig bebizonyítják számomra, hogy érdemes folytatni és írni! ♥ 

(képek forrása: Pinterest)

Hasonló bejegyzések

6 megjegyzés

  1. Boldog blogszülinapot és még sokat! :) Egy üde és szép színfolt a blogod a palettán, szeretek ide jönni olvasgatni - legyen szó könyves, vagy utazós bejegyzésekről! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, el se tudod képzelni, mennyire boldoggá tett ez a komment ma reggel! :) Éppen vártam a vonatra és nagyon fáradtnak éreztem magam, de aztán elolvastam a kedves soraidat, és máris jobb kedvem lett! :) Nagyon-nagyon örülök, hogy így gondolod, és szívesen térsz be hozzám! <3 Köszönöm!!

      Törlés
  2. Boldog blogfordulót! :) :* Nahát, már két éves!
    Annyira Esztisek a képek felül, nagyon tetszik! ♥ Persze kiváltképp a cicás torta. ;)
    A Les petites choses de ma vie is szuper, és hozzád illő elnevezés volt szerintem. :))
    De bármilyen néven is fut, én mindig szívesen jövök ide nézegetni, olvasgatni, felfrissülni, mert szerintem is egy nagyon üde színfolt vagy, és valamiért mindig egy kis nyugi-terápia hozzád benézni! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, drága PuPi! :) :* A kollázs szerintem is jól sikerült, csupa olyat válogattam be, amilyen színeket szeretek, és a cicás torta meg rögtön megtetszett. :) Crazy cat lady vagyok, le se tagadhatom! :)))
      Én is szerettem, de túl hosszú volt, és a Je suis Eszti mégiscsak rövidebb, meg már úgy hozzámnőtt, úgy érzem. :)

      Óh, ez a nyugi-terápia külön jólesett, nagyon boldog vagyok, hogy így érzed! :) ♥ Igyekszem a továbbiakban is megőrizni ezt a harmonikus hangulatot! :)

      Törlés