Könyvek, amiket az ősz folyamán olvasni szeretnék • 2020

szeptember 08, 2020

Legnagyobb meglepetésemre egész sikeresen teljesítettem a nyári listámat, ugyanis az öt felsorolt olvasmány közül négyet ki is pipálhattam! :) Ezen felbuzdulva már elkezdtem tervezgetni, mit is olvasnék szívesen az elkövetkező hónapokban. Nyilván a változtatás jogát fenntartom, ez inkább csak afféle útmutató magamnak, meg hát egyébként is teljesen odavagyok a listákért, szóval ez a poszt teljes mértékben a kellemest a hasznossal jegyében íródik - kár lenne tagadni! :)


Igazából Héloise lelkendezős bejegyzése keltette fel az érdeklődésemet, korábban csak a borítójára emlékeztem, illetve arra, hogy a kedvenc kiadóm adta ki. Aztán a fülszövegét végigfutva rögtön várólistára is pakoltam, de mivel ez egy elég vaskos darab, mindenképp a kuckós időszakra tartogattam. Roppant kíváncsi vagyok, ráadásul a szerzőtől is ez lesz az első könyvem! :) 


Már több, mint három éve rostokol az olvasós listámon, ami bizony nem kevés idő. Ennek ellenére Harris-szel úgy vagyok, hogy igen, szívesen olvasok tőle, de kimondottan ősszel esik igazán jól. Ráadásul ez egy izgalmas, nyomozós történet, ami nyomokban emlékeztet a Csokoládécipőre, ami az eddigi abszolút kedvencem mind az írónőtől, mind a Csokoládé sorozatból. Reményeim szerint az idén tényleg sorra fog kerülni, én legalábbis nagyon igyekszem, hogy így legyen! 



Még tavaly zsákmányoltam az otthoni Poket automatából, mert nagyon megtetszett a kötet koncepciója. Ráadásul az idén csupán egyszer jártam Budapesten, úgyhogy nem titkolt szándékkal szeretném egy picit felidézni a főváros hangulatát, mert ezekben a hónapokban imádtam igazán elveszni egyik-másik kedvenc kerületemben. Hátha ez a kis könyvecske is képes lesz visszaadni a bóklászás és a felfedezés örömét! 


Anno amikor a bátyám tizenéves volt, és Dániában eltöltöttünk pár napot Anyukám egyik kedves gyerekkori barátnőjénél, Klári ezt a kötetet adta a kezébe. Nos, a bátyám nem kimondottan nagy állatrajongó, ez egyértelműen az én titulusom otthon, de annyira elvarázsolta, hogy jó pár évvel később megkaptam tőle ajándékba. Kicsit szégyellem, hogy azóta sem kerítettem sorra, viszont a jelenlegi énem sokkal jobban fogja értékelni - ebben szinte biztos vagyok. Tavasszal láttunk egy érdekes macikról szóló természetfilmet is, úgyhogy van némi "előképzettségem", ennek ellenére nagyon várom, mi újat tud mesélni nekem ez a regény! 


Szomorú, hogy Zafón több könyvvel nem örvendeztetheti meg az olvasóit, épp ezért határoztam úgy, hogy teszek vele egy próbát, és a legkorábbi művével kezdem meg az ismerkedést. Még Szabados Ági is ajánlotta az egyik podcast adásában, részben emiatt figyeltem fel rá. Meglátjuk, engem is a bűvkörébe von-e a szavaival, én mindenesetre állok elébe! 

▾▿▾

Meglehetősen vegyes a felhozatal, ahogy az már lenni szokott, de én kimondottan szeretem a változatosságot. :) Nincs más hátra, csak előre - bízom benne, hogy akad majd köztük egy-két igazán emlékezetes olvasmány is! ☂ [2/5 ✓]

(Képek forrása: 1, 2, 3)

Hasonló bejegyzések

2 megjegyzés

  1. Szécsi Noémi könyv: de jó! Annyira neked (is) való szerintem, tuti tetszeni fog :) örülök, hogy beválasztottad az őszi listádra! A többiről is kíváncsian várom a véleményedet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudtam, hogy te értékelni fogod! :) Köszi a megerősítést, én is úgy érzem, hogy tetszeni fog! <3 A többiről is igyekszem majd klassz kis értékeléseket kanyarítani. :)

      Törlés