Négy év!

július 28, 2020

Ismét eltelt egy év, én pedig plusz egy gyertyával többet fújhatok el a képzeletbeli blogos torta tetején, hurrá! :) Amikor 2016 júliusában közzétettem az első bejegyzést, nem hittem volna, hogy négy évvel később is töretlen lelkesedéssel fogom vezetni ezt a kis online "naplót", ami változatlanul annyi örömöt és boldogságot jelent számomra, mint a kezdet kezdetén...


A fejlécképet leszámítva minden maradt a régiben - ez utóbbira viszont nagyon büszke vagyok, ugyanis én készítettem a népszerű Canva program segítségével. Régóta vágytam egy letisztultabb, egyszerűbb kinézetű címre, amit a stílusában igazán hozzá passzoló grafika tesz teljessé, és őszintén kijelenthetem, hogy a stilizált kolibrivel maximálisan elégedett vagyok! Egyrészt tükrözi az állatok-, illetve a természet iránti szenvedélyem, másrészt azt a harmóniát és szépséget testesíti meg számomra, amit a posztjaimban is közvetíteni szeretnék. Az előző írásom alatt megjelent hozzászólások csak még inkább megerősítettek abban, hogy jó úton haladok - mindez abszolút kiérezhető a soraimból, aminek elképesztően örülök! :) 

  • Jelenleg 168 iromány olvasható az oldalon,
  • az idei leglátogatottabb poszt egy témázós bejegyzés lett, sorban a következő egy tavaszi hangulatú book tag, végül a kabátkönyvekről szóló beszámolóm (mindhárom nagyon kedves az én szívemnek is),
  • átlagosan 3 bejegyzést teszek közzé havonta,
  • a Témázós csapatban immár aktív résztvevő vagyok, 
  • 27 feliratkozó ♡,
  • 686 hozzászólás,
  • és bizony, számomra is teljesen megdöbbentő, de majdnem elértük az 50 ezer megtekintést! :) 
Bízom benne, hogy a továbbiakban is lesz olyan mondanivalóm vagy megosztásra érdemes történetem, ami értő és készséges fülekre talál közöttetek. Köszönöm mindannyiótoknak azt a sok-sok támogatást, bátorítást, kedves szót és csupaszív kommentet, amivel akaratlanul is bearanyozzátok a napjaimat! ♡

▾▿▾

És hogy ne egy "unalmasnak" tűnő statisztikával búcsúzzak, érdekességképpen megosztok magamról 3+1 tényt...

1. Kevesen tudják rólam, de gombfóbiám van kislánykorom óta. Ez azt jelenti, hogy semmilyen gombos ruhát nem tudok elviselni magamon - különös tekintettel az elöl gombos blúzokra, ingekre, pólókra. Ezektől konkrétan kiráz a hideg!

2. Gyerekkoromban imádtam a mazsolát, felnőttként viszont ki nem állhatom. Ugyanígy most rajongok a gombáért és a karfiolért, illetve el sem tudnám képzelni a kedvenc salátáimat olívabogyó nélkül! 

3. Gimnazistaként rendszeresen különböző fórumokon lógtam suli után, ahol előszeretettel osztottam meg a véleményem filmekről és sorozatokról. Főleg a port.hu-t és a filmkatalógust részesítettem előnyben, és azt hiszem, már akkor tudatosult bennem, hogy egyszer szeretnék egy saját oldalt, ahol ezt a fajta közlési vágyamat is kiélhetem. 

3+1. A Sistert a gimis némettanáromnak köszönhetem, aki minden osztálytársamnak kitalált egy külön becenevet a csoportban. Végül annyira megtetszett, hogy később folyton ezt használtam regisztráláskor, ráadásul illik is rám, hiszen a bátyámnak a húga, míg a húgomnak a nővére vagyok. :)

(Képek forrása: [1], [2], [3]

Hasonló bejegyzések

18 megjegyzés

  1. Boldog blogszülinapot és még sokat!! Letisztultság, harmónia - igen ezt jelenti nekem is a blogod <3
    Jó volt ez a 3+1 lista, egyiket sem tudtam rólad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Dóri! :)) Örülök, hogy tudtam valami újat is mondani! Tervezem, hogy rendszeresítem a továbbiakban a szülinapos posztoknál, afféle érdekességképp. :)

      Törlés
  2. Boldog blogszületésnapot és további sok sikert!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon boldog blogszülinapot, és még sok-sokat! :) :*
    A fejléckép (is) nagyon te vagy, büszke is lehetsz rá, szuperül sikerült, és tényleg nagyon sokat hozzáad a sisteres letisztultsághoz. ;)
    Nekem is újdonság volt a 3+1 infó, tetszik, hogy meg szeretnéd tartani hagyománynak. :) A gombfóbia tök érdekes, pedig szerintem nagyon jól állnának a kis gombos, romantikus blúzok neked. Na sebaj! Patent? :)

    Amúgy nekem is volt egy gimis tanárom, aki mindenféle beceneveket aggatott ránk, szerintem ez tök jó. :) És mint látszik, néha nagyon eltalált, veled tartó név lesz belőle. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, drága PuPi! :**

      De jó, örülök, hogy tetszik a kolibri! Sokat vacilláltam, hogy mi legyen, de mindenképp természeti motívumot szerettem volna, és amikor megláttam, tudtam, hogy ez lesz az igazi. :)

      Na, hát ez úgy van, hogy a négy lyukúak esnek ki a pixisből, ezektől konkrétan pirosra tudom vakarni a bőröm, annyira utálom... Gyerekkoromban kaptam egyszer ajándékba egy nyuszis hálóinget, amin szintén volt elöl egy gombsor, és annyira el voltam keseredve, hogy sírva fakadtam. Azóta mindenki tudja, hogy az efféle ruhákkal ki lehet kergetni a világból. :) Inkább a szebb felsőket szeretem, amiken nincs semmi extra, legfeljebb valami apró díszítés. Az Orsay-ben, esetenként a Camaieu-ben szoktam nézelődni, de a Promodból is van hasonló szép "blúzom". A patent annyira nem az én világom. :D

      Szerintem is, sokkal személyesebbé tette az órákat! :) Mindkét némettanáromnál külön becenevem volt, de csak a Sistert szerettem meg ennyire. Igeen, időnként nagyon betalálnak vele! :)

      Törlés
    2. :** A kolibri tökéletes - természetszeretet, kifinomultság, apró rezzenések! :)

      A patentot csak kalternatívaként ajánlottam fel, hátha az nem zavarna, mint a gomb. :) A négy lyukúak, érdekes... Én mondjuk gyerekként csak gombolni nem tudtam őket, azért nem szerettem - nagyon ügyetlen voltam. :) Gondoltam, hogy az Orsay-Promod vonal a te stílusod. ;) Én az Orsay-t szeretem jobban, de legutóbb Camaeiu-ben vettem jó pulcsikat. :)

      Törlés
    3. *alternatívaként... nem tudom hogy került oda még egy k :D

      Törlés
    4. :) Ez mind-mind nagyon tetszetős jelző! :*

      Azért köszi a patentos tippet, értékeltem! :) Nyolc éves voltam, amikor kaptam egy fehér blúzocskát a nagymamámtól, amin elöl volt egy gombsor - hát, ne tudd meg, Anyukámnak mennyit kellett könyörögni, hogy felvegyem. :D Az volt emlékeim szerint az első és az utolsó alkalom, azóta se volt rá példa. Fogalmam sincs különben, hogy honnan eredhet ez a fóbiám, egyszerűen így vagyok bekötve. Más a pókoktól retteg, én a gombos ruhákat utálom. :)

      Az Orsay-t én is nagyon szeretem! :) A Promodban már jóval kevesebbet vásárolok, régebben ár-érték arányban is jobban teljesítettek, de a Camaieu egész jó kis utánpótlásnak tűnik. :) Hű, de jó, hogy írod, alkalomadtán belesek majd, hogy milyen a pulcsi felhozatal! :)

      Törlés
    5. Ja, és a hibára rá se ránts, anélkül is értettem. ;)

      Törlés
  4. Szia! :)

    Csatlakozva az előttem szólókhoz, én is boldog születésnapot kívánok Neked, az oldalnak és további sok sikert, örömöt hozzá! Jó olvasni, amikor másban is töretlen a lelkesedés és szívvel-lélekkel vezeti az oldalát. A letisztultságot meg tudom érteni, ez nálam is régóta jelen van, erre igyekszem törekedni, és belépve az oldaladra, épp emiatt nagyon is otthonosan tudom magam érezni, a többi olvasódhoz hasonlóan! :)

    Szoktam nálad olvasgatni, még ha csak a háttérből is, de most úgy éreztem, itt az ideje egy kommentnek! Szeretem a bejegyzéseidet, és csak így tovább! :)

    Szatti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Mindig jó új arcokkal, nevekkel találkozni a blogomon! :) Köszönöm szépen a kedves soraidat, nagyon jólestek ám! Tudom, hogy nem egyszerű kilépni a háttérből, és hozzászólást írni valakinek - ehhez mindig kell egy kis bátorság. :) Kíváncsiságból rákukkantottam a blogodra, és én is megállapítottam, hogy mindkettőnkében közös a képmontázsok jelenléte, ami meghatározza egy-egy bejegyzés hangulatát - én legalábbis így gondolom. Találtam kedvemre való, érdekes témát is, úgyhogy gyanítom, fogok még bogarászni nálad! :)

      További örömteli blogolós pillanatokat kívánok neked és egyúttal egy szép, élményekkel teli augusztust is! :)

      Eszti

      Törlés
    2. Kedves Eszti!
      Viszont kívánok neked is örömteli augusztust! Köszönöm szépen az oldalam látogatását, és örülök, hogy találtál kedvedre való olvasmányt! S nem utolsó sorban, hálás vagyok a szívmelengető, kedves válaszodért! :)

      Szatti

      Törlés
    3. Kedves Szatti! :)

      Köszönöm még egyszer a kedves szavakat, legyen csodás heted! :)

      Törlés
  5. Boldog blogszülinapot! :)

    De érdekesek ezek a kis tények. :) A gombos dolgon kicsit fennakadtam, mit csinálsz a szoknyákkal, nadrágokkal? Gumisak?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)

      A nadrágon lévő nem zavar, legalábbis a farmernál semmiképp, szoknyából pedig csak cipzárasat vagy gumis derekút hordok. :) Ahogy Pupinak is írtam, elsősorban a felsőktől vagyok rosszul, azokat semmilyen szín alatt nem tudom elviselni.

      Törlés