Teaszünet-díj

január 10, 2018

Az év első napján kaptam meg először ezt a díjat Tíciától, akinek a blogját egyébként is szívesen látogatom, igazi kis feltöltődés nála lenni, illetve Dóritól, akinél pedig mindig találok valami jó ötletet, ajánlást az olvasmányok kiválasztásakor. :) Köszönöm mindkettőtöknek, Lányok! :) 

A szabályok


1. Köszönd meg a jelölést annak, akitől kaptad a díjat, említsd meg és linkeld be a blogját. Másold be a szabályokat a bejegyzésedbe te is.
2. Mielőtt megválaszolnád a kérdéseket, illesz be egy idézetet, amiről azt gondolod, hogy a legjobban illik hozzád, jellemez téged.
3. Válaszold meg a 8 kérdést, amiket a téged díjazó blogger tett fel.
4. Írj újabb 8 kérdést, amiket majd a te jelöltjeid fognak megválaszolni.
5. Jelöld meg azokat a bloggereket a blogjaikkal együtt, akiket megjutalmazol a díjjal, s magyarázd meg pár szóval, miért pont rájuk esett a választásod. +1 Kívánj valami szépet az általad díjazott bloggereknek.

❊❊❊

"Éppenséggel nekem is lenne okom keseregni, de valahogy nem vagyok rá alkalmas. Én boldogságra születtem." 
(Katarina Mazetti: Pingvinélet)

Mi marad a legemlékezetesebb 2017-ből?

Azt hiszem az, hogy külföldre költöztem. A kihívásokat, örömöket és a nehézségeket nézve ez egy hihetetlenül izgalmas része az életemnek. Egy olyan fejezet, amire számítottam, amire már régóta készültem, mégis okozott meglepetéseket. 

Melyik a kedvenc bejegyzésed a blogodon?

A párizsi beszámolóm. :) Ebbe igyekeztem minden olyan érzést belesűríteni, ami az ott eltöltött 5 napba belefért, és mindezt a képeimmel, beszámolóimmal olyan bejegyzéssé varázsolni, hogy másnak is örömet okozzon, miközben olvassa. 

Melyik könyvet vinnéd magaddal egy lakatlan szigetre?

A Harry Potter sorozatot. Számomra ez egy örök és kitörölhetetlen szerelem. Minden újraolvasáskor megállapítom, hogy nincs még egy ilyen sorozat, ami ennyire beférkőzte magát a szívembe.

Milyen lenne egy tökéletes napod?

Lustálkodós, sokáig alvós reggel. Utána egy finom reggeli a barátommal, majd egy kisebb kirándulás valahová, ahol még nem jártunk. Séta a természetben, közben fotózom rendületlenül. Miután kibámészkodtuk magunkat, beülünk valahová egy jót enni, majd hazajövünk és bekuckózva filmet nézünk estig. Ha még cicánk is lenne, akkor a cicus ott dorombolna az ölemben, miközben kint vagy hullna a hó / esne az eső. 

Melyik híres emberrel töltenél el szívesen egy teaszünetet?

Hm, nehéz kérdés... Azt hiszem, erre több jelöltem is lenne, de akivel nagyon szívesen találkoznék könyves berkekből, az nekem is Rowling néni lenne. Valószínűleg nem találnám meg azonnal a megfelelő szavakat, de a meglepetés és a sokk után remélhetőleg magamra találnék. A filmes érából pedig már írtam, de nagyon klassz lenne pl. David Suchet-vel elbeszélgetni. :) 

Hogy látod magad öt év múlva?

5 év múlva leszek 30 éves. Reményeim szerint már feleség és anya vagyok, egy csodaszép, mosolygós kislánnyal, vagy kifiúval és egy fantasztikus kertesházban élünk a barátommal, aki már a férjem, valahol otthon, a Dunakanyarban. Lenne saját fűszerkertem, virágoskertem tele tulipánnal, rózsával, levendulával, egy kisebb veteményesünk és néhány gyümölcsfánk. Lenne egy édes kutyusunk és egy bújós cicánk. A házunk pedig maga lenne a paradicsom, ahová jó hazatérni a munkás napok után. 

Mi lenne a három kívánságod az Aranyhaltól?

Egészség, szeretet, jólét. 

Mi a legfontosabb célod idén?

Hogy találjak egy olyan munkát, amit örömmel végezhetek majd a mindennapokban. Azt hiszem, segítené a beilleszkedésemet is, és jobban a társadalom tagjának érezném magam.


Ezek voltak Tícia kérdései. Köszönöm, nagyon élveztem kitölteni! :)

❊❊❊

Írd le egy szóval a 2017-es évedet.

Változások.

Ajánlj egy könyvet a 2017-es olvasmányaid közül, amit nagyon szerettél.

A parfüm titkos útjai. Romantikus, igényes női lektűr, ami egyszerre játszódik Firenzében, Párizsban és mellé még az illatokról is rettentő izgalmasakat mesél. :) 

Mi volt a legjobb filmélményed 2017-ből?

Több is akadt, de ami kapásból eszembe jut az a Számolás joga és a Bélier család. Mindkettő fel is került a kedvencek közé.

Mit szeretnél idén mindenképp elolvasni?

Leginkább a VCS-ra válogatott könyveket, illetve a klasszikusok közül vagy az Elfújta a szelet, vagy pedig az Üvöltő szeleket. Jó lenne más Austent is olvasni; az Emma, illetve az Értelem és érzelem is kíváncsivá tett, de ez még a jövő zenéje. Meglátjuk, mi fér majd bele. :) 

Mit szeretnél, hogy mit hozzon 2018?

Igazából nagyon elégedett vagyok a tavalyi évemmel, tényleg csak egy szuper munkát szeretnék. :) Minden más tökéletes így, ahogy van. 

Ajánlj nekem egyet a kedvenc szerzőid közül.

Nehéz olyat ajánlani, akitől még nem olvastál :), de talán Camilla Läckberg eddig kimaradt. Szerintem nagyon izgalmas krimijei vannak, nem annyira durvák, mégis sodró lendületűek, fordulatosak. Ráadásul egy kisebb svéd városka élete is kirajzolódik, Fjällbacka szinte önálló szereplő a történetek során.

Hova utaznál el idén legszívesebben?

Most nagyon rákattantam, hogy szeretném látni a sarki fényt. Szóval valahova Norvégiába jó lenne... De egy római úttal vagy egy londoni kirándulással is szívesen kiegyeznék. :) 

Milyen eseményt vársz idén a legjobban?

Hogy megszülessen a bátyámék kisfia, a kis Endre. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ő is olyan cuki lesz-e, mint a nővére, a keresztlányom. :) Ráadásul nyárra tervezik a keresztelőt, ami ismét egy hatalmas családi banzájnak ígérkezik, ezekből pedig különösen fel tudok töltekezni.

Ez a blokk pedig Dóri kérdéseit tartalmazta. Neked is köszönöm, szuper kérdések voltak, és remélem, a válaszaim is érdekesek lesznek! :) 


❊❊❊

És akkor íme az én kérdéseim...

1. Ha bárki bőrébe bújhatnál, ki lenne az?
2. Mi a legmeghatározóbb filmélményed? 
3. Melyik a kedvenc zenei stílusod?
4. Melyik könyv lett a kedvenced a tavaly olvasottak közül?
5. Ha választhatnál egy napot, hogy újraéld, melyik lenne az?
6. Mit üzennél a gyerek énednek?
7. Mire vagy a legbüszkébb 2017-ből?
8. Mit szeretnél elérni az idén?

A jelöltjeim pedig Zsálya, Moonchristal, illetve Bubumaczkó. Minden szépet és jót kívánok Nektek az új évre, szuper olvasmányokat és sikeres, boldogságos új évet! Remélem, elfogadjátok majd ezt a picinyke díjat! :) 

(Képek forrása: Pinterest)

Hasonló bejegyzések

2 megjegyzés

  1. De kis bamba vagyok :D Pedig Tíciától kaptam a díjat, nem tudom hogyan nem tűnt fel, hogy téged is jelölt, na de más kérdéseket tettünk fel, köszi a válaszokat! :))
    Camilla Läckbergtől valóban nem olvastam, köszi az ajánlást! :)
    2018-ra sok jó élményt és egy szuper munkát kívánok neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi gond, így legalább kétszer annyi kérdésre válaszolhattam. ;) Igen-igen, nem igazán volt bennük átfedés, úgyhogy mindkét kérdéssor izgalmasra sikeredett. :)

      Óh, akkor pont beletrafáltam, de jó! :) Remélem, tetszeni fog majd, ha úgy döntesz, belekezdesz valamelyik könyvébe!

      Köszönöm a jókívánságokat, én is hasonlóan szuper élményeket kívánok neked 2018-ra! :)

      Törlés